2013年5月6日星期一

款色花多眼亂的指甲貼~



最近流行用指甲貼紙, 自己都忍不住買了幾pack回來試。 指甲貼紙之所以流行係因為user friendly得黎效果又好。比起一般指甲油或Gel甲,指甲貼快捷方便唔需要等乾、 圖案可以很複雜但又唔會出錯。最重要既係,指甲貼一D都唔難貼,仲好易上手。跟住包裝紙上既指示整大約15分鐘就可以做出時尚既指甲!

我本人特別鍾意metallic colour既指甲貼。 金屬色既指甲貼可以呈現出一般指甲油做唔到既反光感同光滑感。貼上指甲後就好似塊鏡一樣咁閃。
 

以下係我淘寶買回來既metallic colour 指甲貼紙。貼上效果非常好, 襯衫超好睇!既然係淘寶貨就當然平啦,4蚊人仔就有交易。 可惜維持唔到一日就開始披口, 所以我會建議係表面再塗一層光油。



 
如果講好用我會推介以下的L'oreal Paris 立體藝術美甲貼紙。貼紙既質地比前者厚實和貼服很多,容易handle, 但又唔容易披口。雖然一包賣65蚊,但我覺得物有所值, 因為貼紙質地厚實堅韌,感覺可以last很耐, 裡面仲附送非常好用的指甲銼。賣點係可以無瑕疵地維持長達10日架!過幾天等我為大家update下個實況吧!

 


沒有留言:

發佈留言